10/09/2012

FROST GREEN


It took me about four days to knit this scarf and I'm so happy with the result! Love the colour and I made it pretty wide and long! I'll post some detailed pictures of it later. 
What do you think of the backpack!? Isn't it lovely? It's a classic Fjällräven Kanken and I think it's the frost green one. I borrowed it from my best friend, Steffi, who just came back from NY. 
Mostly I just go to school with a tote bag and if it rains I use my black Eastpak backpack for extra protection for my laptop. Now I've decided to purchase a Classic Kanken backpack too, but I still have to choose which colour. This Kanken backpack has loads of space and a 13-inch or 15-inch laptop fits perfectly! It's also great to accessorize any grey, black, dark outfit with it. 
Can't wait to get mine!

Those are the ones I had in mind. Which one do you like? 

15 comments:

  1. love your shoes and the knitted scarf! <3

    http://londonandcoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ooo is dat het visgraatmotief? Wil het eens zien!

    Zoen, Z.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, nee nee! Ik ga dat voor mijn volgend project eens proberen!
      Liefs gladys!

      Delete
  3. love your new photos (like a real graphic designer ;) )
    RF

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een compliment! Bijlange nog niet! :D Thanks girl!

      Delete
  4. jaaa die lichtpaarse zal het beste bij je passen! ga je die in gent kopen, want ze verkopen blijkbaar rugzakken van dat merk in Avventura en da's superdicht bij mijn school! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh goed dat je het zegt Linde! Ik zal zeker eens een kijkje nemen. Dan moet ik hem misschien niet online kopen! xoxo

      Delete
    2. We kunnen volgende week gaan kijken of ze die soort hebben (; ti's daar aan de hoek waar de spar is!

      Delete
    3. Ja dat is goed Linde! anders misschien de woensdag in de middag? :D Ik zal je nog FBn!

      Delete
  5. Gladys!! Zo mooi die rugzak! En als zo'n "å" wil schrijven moet je ALT inhouden en 1 3 4 typen :D xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Lisen! :D Heb het geprobeerd maar ik moet andere toetsen indrukken, want ik gebruik een mac en die moet weer speciaal doen he! Thank you Lisen! :D :D xoxoxo

      Delete
  6. Love it! All perfectly styled<3
    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thank you so much Davie and Erica, means a lot! You guys rock!

      Delete
  7. How did you make such a beautiful scarf?

    ReplyDelete